2010-08-04
 22:27:33

Everybody leave.....

Det är helt otroligt att det ska få vara så här...
Jag är så rastlös i själen och jag vet inte alls vad jag ska göra,
inte heller hur jag ska komma ifrån det.
Många människor bara försvinner,
oförklarligt och oväntat...
Jag trodde inte alls att det skulle vara så här.
Jag kan inte prata med nån,
men allt jag vill göra är att skrika rakt ut..
Det finns så mycket smärta i mitt sinne och min kropp,
som inte har en chans att komma fram.
Ibland ångrar jag att jag överhuvudtaget kom hem...
Och det va det enda jag ville för några månader sedan..
Saker kan ändras så fort att man inte ser det själv..
Jag vet inte vem jag är längre.

Förlåt för ett dyster inlägg men det måste ut nånstans...

Till något roligare iaf.. Imon ska jag göra min tredje tatuering och det ser jag iaf fram emot:)


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-08-05, 13:05:52 | URL: http://phatgirl.devote.se

Låter jättetråkigt! :(

Finns om du behöver prata! Vet inte vad som har hänt, men kan förstå känslorna i det du skriver.

Kram <3


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-08-06, 20:02:23 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Ah..jag hoppas det blir bättre snart! Kram pa dig



Svar: tack sa mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: