2010-07-09
 23:31:01

Sommar, Sol och Jobb!

Först och främst viktenb dock:P Idag stannade vågen på exakt 96 kg vilket innebär att jag nu har ett minus på 19 kg allt som allt. Om det känns härligt?? VERKLIGEN:) Kan jag gå ner så här mykcet kan jag gå ner allt jag vill känner jag just nu och jag är så motiverad:) För just nu är jag inte heller superstrikt och jag går ändå ner i vikt:P Men jag ska testa vad som händer om jag blir superstriktigen och hur mycket som försvinner då:P


Annars försöker jag njuta så mycket jag bara kan av allt runt om mej. Jag jobbar och trivs jätte bra med det, synd bara att det bara är fram till vecka 32... Men jag fick ju ett annat erbjudande för några veckor sedan så ska kolla upp det lite mera nu här innan jag slutar det jobb jag är på nu:P Så jag hoppas jag kan få någon inkomst iaf:) För jag vill verkligen flytta till mitt eget igen kan jag säga.. Det är ingen höjdare att flytta hem igen efter att ha bott ensam i tre år.. Men jag har verkligen superbra och snälla föräldrar så det går rätt bra ändå:P Men jag vill ändå ha mitt eget. Men jag hoppas på att det blir nått ledigt här i byn snart men det är ju många som vill bo i de lägenheterna tydligen men men.. Jag står i kö iaf:P

Näe nu ska jag hänga lite tvätt som jag stoppade i när jag kom hem idag:P Slutade nio men det blev lite övertid idag:P Blir väldigt konstig och liten uppdatering nui under sommaren både vad gäller vardag och vikten men det är ju som det är med den saken:P


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-07-10, 10:08:46 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Hej! Tack ska du ha, och det verkar ha gatt mycket bra den senaste veckan ocksa, har ätit väldigt strikt denna vecka. Men vi far se pa mandag när det är dags för vägning.



Och jag ser att det gatt bra för dig med, härligt =) Da kämpar vi pa sa är vi snart framme i "mal" ;-)



kram


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-07-13, 13:22:37 | URL: http://phatgirl.devote.se

Åh vilket härligt minus! Och jäklar 19kg! Det är ju sjukt mycket :D Tänk 19kg smör!



Och grattis till jobbet :) Och hoppas verkligen att du får ett fast jobb snart och dessutom en egen lya ;) Jag hejar på dig :)

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: