2010-10-10
 11:01:10

Vikten...

Ja som sagt så stod jag still och gick även ner lite nu under den här perioden med fuskande.. Vågen stod idag på 90,5 kg så allt som allt har jag nu gått ner 24,5 kg. Hur jag har lyckats e för mej en gåta men nu blir det nya tag igen och minst 20 till ska bort innan jag förhoppningsvis kan känna mej nöjd med mej själv igen! Nu är ju inte vikten allt men den är ju trots allt en del av det hela och man måste ju börja någonstans.. Och i mitt fall är det så mycket psykiskt som hänger samman med min vikt, vilket jag har kommit på under de sneaste månaderna. Och allt ska bearbetas men det får komma när det kommer. Så har vikte gått iaf och förhoppnings vis ska det va en 8 först inom en inte allt för avlägsen framtid!


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-10-11, 21:46:22 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Skönt med ett minus :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: