2010-08-21
 18:31:16

Vikt och tankar

Det blir lätt att det blir väldigt sporadiska uppdateringar nu för tiden.. Samma sak är det med vikten. Men idag stod jag på den iaf och den visade att jag nu har gått ner 22,2 kg och det känns bra:) Har nig stått still ett tag nu med så bra att det endå visar lite minus iaf:P Nu vägde jag alltså 92,8 kg och om 3 kg så är jag under 90 kg och jag har gått ner 25 kg:P Häärligt!!!

Angående mitt förra inlägg så har jag fortfarande samma känslor kvar och jag har problem att veta hur jag ska handskas med dem.. Men en dag blir det bättre det vet jag. Dock är det inte kul att behöva känna såhär alls... Men livet går vidare. Jag orkar inte gå in på vad det handlar om för det skulle göra det för jobbigt.. Det räker att jag har det i huvudet varje dag, jag behöver inte ha det på pränt också...

Hoppas ni har det bra alla där ute och att ni fortsätter kämpa mot ert mål! Mina mål är det som håller mej upp och det är jag verkligen jätte glad för!!


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-08-22, 21:47:27 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Hej! Dublin var underbart =) och vädret var bättre de 2 sista dagarna. Nu är vi i Sverige =) kram och kämpa på!


Pernilla
PUBLICERAT: 2010-08-29, 01:44:59

Är så stolt över dig gumman:) Keep up the good work;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: