2010-10-10
 10:48:12

Nystart på många plan i livet....

Det är vad som gäller nu!
Uppdateringen har varit urusel här men det har sina förklaringar.

För att det här ska hänga ihop något sånär så måste jag börja vid det att jag flyttade hem till byn igen och bodde hos mina föräldrar... Allt va väl inte alls som det skulle där ett tag men kosten lyckades jag på nått underligt vis hålla och jag gick ju ner i vikt som ni redan vet.. Jag mådde sjukt dåligt över andra saker dock och allt blev väl värre när jag blev arbetslös dessutom (var ju bara ett sommarjobb). Jag började dessutom umgås med en kompis jag inte umgåtts med på flera år för att det sket sig totalt mellan oss då.. Och den här gången föll jag stort för honom kan jag säga. Jag mådde så bra med honom hon det va väl nått på G där men vio va ju båda medvetna om att han skulle flytta till GBG och att det ju inte va sån bra idé att inleda något.. Men man kan ju inte rå för vad man känner... Ialla fall så flyttade han och mitt liv började väl rulla på igen.

Jag började jobba extra på en städfirma genom min syster som också jobbar där. Jag skulle få komma in och jobba lite extra då och då.. Jag har nu varit där sedan dom ringde första dagen (det var i slutet på augusti) och från imon börjar jag gå på schema där. Så jag blir nog kvar ett tag iaf och jag trivs sjukt bra:) Är bara rädd att min kropp inte ska orka med men det får bli som det blir!

Jag har dessutom flyttat igen. Jag fick en lägenhet för några veckor sedan och här trivs jag jätte bra. Den ligger i byn så jag är nöjd med det med. Jag känner just nu att det är här jag behöver vara för min egen skull. Även om många frågar varför eftersom det är ute i ingenstans. Men alla gör vi våra val här i livet.

Så på vissa plan i livet går allt enligt planerna och jag är hur glad som helst för det! Men under den här perioden spårade kosten ur totalt.. Jag har ätit skräpmat ett antal gånger, mackor, godis, chips mm... Har dessutom festat en hel del.. Inte bra inte bra!! Men jag har dock lyckats att inte gå upp i vikt, vilket jag nog kan tacka mitt aktiva jobb för. Men reslutatet är ju att jag som redan innan mådde väldigt dåligt har mått ännu sämre. Men nu ska jag försöka ändra det igen! Har bestamt mig för att nu ska jag ner ca 20 till så får jag se vad som händer sedan.

Och angående killen som flyttade då? Joo vi skrev sms och på msn och det handlade en del om att vi hade känslor för varandra.. Men igår fick jag veta att han träffat någon ny.. I samma mening skrev han dock att han har tänkt på mej och det vi hade och inte vill såra mej och förlora mej som vän... Och för snäll som jag är så sa jag ju precis det han ville höra... Jag HATAR mej själv för att jag är på det sättet..  Den evige vännen, det är jag det... Grejen är ju dessutom den att han alltid varit speciell för mej och jag för honom... Så jag hoppades väldigt mycket på det här.. För jag ville verkligen ha honom.. Men jag ville ju inte hindra honom från att plugga heller så... Men glömma och gå vidare antar jag.. Så får vi se om jag orkar vara hans vän senare...

Förlåt för ett allmänt konstigt inlägg men det är så jag känner mej just nu.. Rörig ock konstig...
Ska uppdatera om min vikt och mina mått nu också när jag ändå håller på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: