2010-07-24
 22:07:59

Nya bilder


Här har vi också nya bilder på mig. Det är dålig kvalite på dem, mest de gamla men det får man leva med.





Den första bilden är tagen förra sommaren då jag vägde runt 110 kg skulle jag tro och den andra är tagen idag.





Och här har vi framifrån. Och visst syns det väl att det är en del som har försvunnit? Det hppas jag iaf:P Men det finns ju en hel del kvar att ta av också men det blir nog bra:)
Och kläderna är valda så att de ska visa så mycket som möjligt ungefär iaf:P










Pärlan
PUBLICERAT: 2010-07-25, 10:43:41 | URL: http://phatgirl.devote.se

Det syns ju sjukt mycket! Åh vad jag önskar jag var lika duktig! :) Shit alltså vad mycket du har gått ner! Du är verkligen så jäkla grymt duktig! :)


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-07-25, 20:09:44 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Grattis till minuset!! =) Skitbra gjort! Och man ser jätteväl att du gatt ned mycket i vikt. Härligt =)



Svar: Väger just nu ca 95, sa jag är väldigt nära minus 20 kg jag med. Hade hoppats komma under 94,4 imorrn för är det -20, men det känns inte som att det gatt sa bra denna vecka - fast jag vet inte varför. Vem vem, kanske är jag under det imorrn! Hoppas.



Nu kämpar vi vidare! kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: