2010-07-24
 21:56:43

Yes!!

Nu har jag äntligen gått ner över 20 kg!:D Vilken känsla det är att ha lyckats med det:) Nu är det bara att ta bort de restrerande också:p Men sammanlagt har jag allstå gått ner 21,5 kg nu och väger alltså 93,5 kg just nu:) Nu är nästa mål att få en 8 framför så blir allt ännu bättre:)

Skulle ju skriva mera om min resa till Finland men det hans aldrig med:P Det händer för mycket runt om men nu innan jag ska gå och sova så tänkte jag lägga upp nya bilder som jag tagit idag samt nya mått som jag också tagit idag:P Gjorde det innan jobbet idag och det tar en studn att varva ner innan jag kan sova men ska snart göra det för börjar 7 imon:P Och egentligen skulle jag ju ha vägt mig igår men det blev idag istället:P


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-07-25, 10:40:54 | URL: http://phatgirl.devote.se

Fy fan vad grym du är! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: