2010-04-11
 15:02:03

Dåålig uppdatering..

Det är otroligt mycket just nu!!
Så förlåt för att jag inte skriver ofta alls just nu. Det mesta är så rörigt just nu även om jag börjar se ljuset i tunneln så att säga. Men nu tänkte jag ialla fall förklara vad det är som tar upp så mycket av min tid och mina tankar.

Jag har ju tidigare skrivit här att jag ska flytta. I och med detta kommer jag och min sambo att flytta i från varandra. Tråkigt men sant. Vi kunde helt enkelt inte enas om vart vi skulle flytta i sommar då vi inte ska plugga längre (bor i en studentlägenhet så får inte bo kvar här sen iaf). Han vill endast bo i den stad som han kommer ifrån och jag trivs verkilgen inte i den stan. Och det skulle innebära att det skulle bli ca 70 mil hem till min familj (har ca 50 nu) och det vill jag inte heller. Jag har ialla fall accepterat detta och på en del sätt känns det skönt för jag är en väldigt hemma kär person. Jag har alltid velat bo i den by där jag är uppväxt när jag är klar här nere. Vi vill dessutom olika saker här i livet. Jag drömer om både giftemål, barn och hus men han vill inget av det så det känns rätt hopplöst isf. Och visst det kan ändras men jag vet inte om jag vill vänta på nått som kanske inte komemr att hända. Så i Juni flyttar vi åt olika håll i landet och jag kommer återigen att bo i Gävletrakten:)

Han kommer förhopningsvis alltid finnas kvar i mitt liv på något sätt och han kommer alltid att vara en av dom viktigaste personerna i mitt liv. Är det meningen att det ska vara vi så kommer det att hända men så här ser det iaf ut nu.

Det är väl den största saken som hänt men det är också otroligt mycket i skolan just nu som måste fixas så mycket som möjligt innan jag flyttar. Men uppsatsen är den viktigaste saken och den har jag nu gjort opponeringen på så den ska i stort bara skrivas klar, vilket ju är en del men det löser sig. Det jobbigaste med den är över ialla fall. Men i veckan har jag både tenta samt måste göra ett grupparbete klart.. Samt att mina föräldrar kommer ner en sväng i slutet på veckan. Dessutom lever jag med lådor runt om mej så stressar på grund av allt det med. Mamma och pappa ska ta med sig en del hem med så det blir väl lilte bättre efter det. Men jobbigt med stökigt runt om när man är stressad ändå.

Ajja nu ska jag ta och fixa lite sen plugga, vilket jag är oerhört dålig på med...:S iaf just nu...


Fattie
PUBLICERAT: 2010-04-11, 19:51:28 | URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/

Tycker det låter som ett otroligt bra beslut att gå skilda vägar. Vill man inte bo på samma plats, och inte har samma mål i livet... blir inte allting en tvistkamp då? Jag hoppas du istället blir lycklig av att bo där du känner dig hemma, samt finner någon annan som har samma livssyn som du (alternativt att den där killen ändrar sig i vad han vill).



Och lycka till med vikten, skolan, flytten och allt :)



Svar: Vad kul att du tycker det är spännande! Var orolig att min historia skulle bryta för mycket mot vad jag brukar skriva om... och tack så mycket :) är alltid kul å få höra när folk tycker man är duktig!



Hmm.. alltså, jag får inte direkt eksem eller så på huden. Vet faktiskt inte vad det är, men jag är ganska flitig med att smörja alla "problemområden" på kroppen med diverse feta och mineralrika salvor.. Får se vad kirurgen/läkaren säger o tycker framöver.


Anna
PUBLICERAT: 2010-05-07, 01:08:17 | URL: http://annaflickan.blogg.se/

vad tråkigt att ni inte kunde enas om vart ni vill bo! :(

men vill han inget av giftermål, barn, hus osv så förstår man om det känns hopplöst! då är det helt säkert rätt beslut du/ni tar!



jag ramlade in här på din blogg och kikar lite, titta gärna in hos mig oxå om du vill :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: