2010-04-06
 22:07:20

Dag 95 och 96

Är tillbaka efter mycket fuskande och så men nu är det nya atg som gäller och vad vågen visar vågar jag inte ens gissa. Men kommer uppdatering om det på fredag.

Igår:
Lunch: 2 stekta ägg, kalkon skivor, keso och några skivor gurka. Och lite smör så klart!;)
Kvällsmat: Grillat:D Med bea och fetaost! samt lite grillad ost också:P
Dryck: Vatten

Idag:
Frukost: Rester från igår
Lunch: Samma sak:P
Kvällsmat: Fläsk kött med sås och vitkåls sallad
Dryck: Vatten och cola light (tyvärr)

Idag har jag förövrigt sagt upp min lägenhet, klippt mej, varit till um för minipiller. sen har jag även fått betyg i en kurs från förra terminen samt att jag ska upp för oppnoering på min uppsats på torsdag så det blir en del att göra inför det och jag är sjukt nervös. Jag gillar inte att disskutera i grupp och framförallt inte vara kritisk till människor jag inte känner. Och jag hatar att vara föremål för andra.. Varning för dålig självkänsla!!!
Min lärare sa dock att jag har mycket att göra även efter opponeringen då den inte alls är komplett just nu men känns ändå bra att bli av med det.

Någon dag nu framöver ska jag skriva om vad som hänt sedan sist och varför det blev lite jobbigt och vad som har tagit upp mina tankar den senaste tiden.. Men som sagt så har jag sagt upp lägenheten och ska alltså flytta:p Men mer om det när jag har mera tid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: