2010-04-23
 10:18:33

Vägning!

Ja idag stog då alltså vågen på 102,4 kg så nu har jag samanlagt gått ner 12,6 kg sedan jag var som störst. Detta trots att jag fuskade en hel del när mina föräldrar var här i helgen. Men det fungerade tydligen ändå men mådde väl inte så jätte bra av det, men det fick bli som det blev.

Men nu börjar minus 20 kg börjar närma sig:P Och det känns skönt att det gör det och jag kommer bli sååå glad även om det är mycket kvar efter det sedan:P Men nu är det som det ska vara. Och jag ska hålla maten nu fram till i sommar innan jag kommer fuska överhuvudtaget igen. Det enda som är lite tillåtet är glass och mörkchoklad men inte till överdrift.

När mina föräldrar var här så var vi på CityGross och dom hade extrapris på fläskfärs. Det slutade med att vi gick därifrån med 8kg varav lite mera än 6kg ligger här i min frys:P Nu har jag mat fram tills jag flyttar kan man ju lugnt säga:P Dessutom äter jag typ jämt färsrätter då det är så enkelt att fixa ich går så fort.

Näe nu ska jag ta och äta frukost, tacorester från igår med mycket gräddfil på. Som jag för övrigt fått ett jätte sug efter:p Ska försöka uppdatera lite mera nu med när saker och ting har blivit lite bättre:) Hoppas det går bra för er alla där ute också!


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-04-28, 19:31:41 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Hej Jenny! Kul att hitta ännu en person som haller pa och kämpar med vikten, liksom jag. Jag kommer lägga till dig pa bloglovin, för jag behöver all inspiration jag kan fa. Önskar dig lycka till med viktresan =) Jag kikar snart in igen.



Kämpa pa!



Ellen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: