2010-06-07
 20:52:52

Den värsta dagen i mitt liv....


Mycket har hänt dom senaste dagarna.
Min sambo har nu flyttat och jag mår skit över detta...
Jag ångrar så fruktansvärt mycket att jag lät honom gå.
Jag vill ju bara vara med honom men jag vet inte hur.
Jag bara gråter och gråter och är så obekväm i mig själv.
Jag har inte många vänner som bor kvar här nere just nu heller
men en av dem få är här just nu och försöker få mig tänka på annat
men det är så svårt och även om jag skrattar ibland
känns det bara som en fasad.
Jag vill fixa detta, men vet inte med vilka medel.
Jag ska svara på kommentarer men inte just nu.
Allt annat får stå åt sidan just nu.


6/6-2010
Den värsta dagen i mitt liv

Kristoffer Dahl, Jag älskar dej!


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-06-08, 22:26:40 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Usch...lider med dig. Men det kommer bli bättre ska du se, även om det kanske är svart att tro just nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: