2010-06-19
 14:12:38

En liten uppdatering

Nu har mitt liv börjat bli något så när normalt igen och jag börjar komma in i att jag faktiskt ät utan honom nu och att det är okej egentlligen... Det va ju faktiskt ett gemensamt beslut eftersom vi vill så olika saker. Men han kommer alltid att vara en stor del av mitt liv och min bästa vän, även om vi nu efter att jag också har flyttat bor ca 70 mil ifrån varandra. Det är fortfarande tungt men det blir bättre och bättre. Och snart börjar jag mitt sommarjobb, för fjärde året i rad, så då får jag ännu mindre tid att tänka på det:p

Men nu till något roligare:P Nämligen veckovikten denna vecka. Jag har ju av förklarliga skäl inte varit jätte strikt under den veckan efter att K flyttade men jag har ändå inte ätit en massa godis å så utan mera att det blivit potatis till maten när vi ätit ute. När mamma och pappa var nere och hjälpte mej flytta från Kalmar åt vi uten en del så det blev bland annat potatisgratäng. Men ialla fall så väger jag nu 97,5 kg så jag har alltså gått ner sammanlagt 17,5 kg nu och det känns jätte bra. Bara 2,5 kg kvar till minus 20 kg vilket är jätte stort för mig! Har även försvunnit en del cm också men dessa redovisar jag när jag nått minus 20:p Bilder kommer också då:p

Nu ska jag kolla på det kungliga bröllopet och det kan ju säkert komma en liten tår då också.. Jag vill ju också liksom:p Gifta mig alltså:P


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-06-19, 19:44:15 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Grattis till minuset =) Skönt att du börjar komma tillbaka till normal vardag igen, förstar om det varit jobbigt det sista.



Jag hoppas pa ett minus pa mandag, efter att ha gatt upp lite inför förra vägningen =(



Kämpa pa! kram


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-06-20, 12:39:09 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Sa lite sa! Det kommer alltid komma perioder i livet da allt känns jobbigt, men det brukar vanligtvis lösa sig efter ett tag.

Tack, jag hoppas ocksa pa ett minus. Och ja, det är verkligen underbart med tvasiffrigt som dessutom minskar =)



Jag använder tyvärr inte MSN längre.

Ha en bra söndag, och kämpa pa!

kram


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-06-23, 19:38:06 | URL: http://phatgirl.devote.se

Du är skitduktig! Tänk. 20kg. Tänk dig typ 40st 500g smörpaket! :P Haha.



Vad tråkigt med din sambo. Men det positiva i det hela är ju att det var gemensamt och att ni kan fortsätta vara vänner. Du är stark! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: