2010-03-28
 21:10:19

Orkar inte just nu...

Det händer för mycket i mitt liv just nu. Orkar inte uppdatera nu och det har väl blivit lite väl mycket socker i helgen men jag ska inte ge upp och jag kommer att köra på ändå! Jag kommer att uppdatera min vikt här och när jag orkar så ska jag även skriva in vad det är som hänt, eller iaf valda delar av det! Hoppas det går bra för er där ute, jag kommer fortfarande att heja på er andra:)


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-03-29, 21:08:07 | URL: http://phatgirl.devote.se

Skitbra att du inte ger upp, du är hur duktig som helst! :)


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-04-04, 10:29:10 | URL: http://phatgirl.devote.se

Vad roligt att du vill vara med! :D Ja, ibland behövs lite ny motivation. Jag har ätit godis konstant från torsdag-söndag nu... Det är verkligen inte bra. Och dessutom både våfflor, kebab och strips i veckan. Känner verkligen hur svullen jag är! Men du är verkligen skitduktig tycker jag. :)



Om du inte hittar tidningen (den hette visst Kom i Toppform) så kan jag maila dig övningar och sådär, bara säga till. :)

Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: