2010-05-21
 14:40:21

Fredag och veckovägning:)

Japp, den här gången blev det ett rejält minus på vågen:) Minus 3 kg på två veckor tycker jag är superbra:) Och inget fusk helelr:) Sååå skönt:) Så nu är jag under hundra och jag hoppas att jag ska stanna där men det hoppar ju lilte upp och ner så det får vi se, men jag ska iaf kämpa hårt för att stanna där och om 4,2 kg så är jag ju nere på minus 20 kg så jag hoppas nå det om några veckor och det är ju verkligen motivation om något:)

Idag väntar plugg på en hemtenta samt lite fredagsmys med salami och en otroligt god ost som jag hittade på Citygross för några veckor sedan, med smak av vitlök. Hur god som helts att ha på salamiskivorna. Sen ska vi väl se på lite filmer under tiden med:P Men innan det ska jag även ta och äta lite men jag vet inte riktigt vad... Och jag ska torka utemöblerna så att lite av det gula skiten försvinner. Igår när jag pratade med mamma ute en liten stund fick jag världens allergireaktion i mina ögon. Men jag vill sitta ute så skit samma:P  Får man bara bort det som ligger som en hinna över grejerna som borde det bli lite bättre så man inte har en massa på händerna iaf:p

Nej nu ska jag gå och leta i kylen efter nått gott:P Ägg och kassler kanske? Hum..


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-05-22, 11:29:55 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Ah grattis! Det var ett jättebra resultat =) Jag är ocksa snart under hundra och det känns härligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: