2010-05-26
 15:01:22

Många tankar...

Jaaa... Det är mycket i mitt huvud just nu så jag måste bara skriva av mig lite... För det första har jag ju en hemtenta som ska vara klar på söndag innan 24. den ghår inte bra alls kan jag ju meddela, det är så konstiga frågor och jag svävar ut för mycket hela tiden för att det är svårt att fokusera på det relevant i dessa frågor. Detta leder till att jag inte har ro att sitta med den jäkeln så jag gör annat istället, som jag iof behöver göra också. Samtidigt ska vi göra en grupp uppgift att redovisa nästa vecka och jag har kört fast med den också. Måste till bibblan nån dag.

Allt detta leder mig till nästa grej. Jag ska ju flytta nu under sommaren, och egentligen så skulle jag åka hem innan midsommar så skulle vi åka ner och hämta alla saker efter eftersom mamma har semester då. Men nu ska jag flytta helgen den 12-13 juni istället för att allt ska vara klart så fort som möjlligt.. Det är ett beslut jag har fattat så det är mitt eget fel att jag blir stressad. Men det känns som jag inte vet hur jag ska hinna. Anledningen till att jag inte vill att det ska bli utdraget är för att min sambo flyttar helgen innan mig och jag vet inte hur jag kommer att må efter det. Och att sedan bo här där vi bott tillsammans i två år känns inte alls lockande kan jag säga.. Jag vill bort så fort som möjligt.. Men jag har annat att fixa i skolan också som jag behöver högskolans bibbla till.. Och jag behöver packa en massa samtidigt.. Men det måste ordna sig på nått sätt.. Jag ska kämpa som attan för att få det funka.. Samtidigt skja ju mate fungera också.. Och jaa jag är helt snurrig av allt detta.. Och då har jag inte skrivit exakt alla detaljer här heller för det skulle ingen orka läsa.. Om man nu ens orkar läsa detta som blev väldigt krångligt känns det som:p 


Maten går bra just nu iaf, fast jag har ingen lust att laga mat och grejja egentligen.. Ska ta och värma lite mat snart för det enda jag ätit ännu idag är en babybell ost, några nötter samt några skivor salami. Inte så bra kankse utan riktig mat behövs ju.. Sen blir det en stunds packande och resten av dagen kommer gå till pluggandet.


Pärlan
PUBLICERAT: 2010-05-26, 16:30:07 | URL: http://phatgirl.devote.se

Har det tagit slut mellan dig och din sambo? Det låter som det och beklagar i så fall. Mycket tråkigt! :(

Men jag tycker du är jätteduktig som kämpar på så mycket som du gör! Och maten och vikten är inte det viktigaste. Det viktigaste är att Du mår bra och att du måste hinna med tentan och flytten. Kämpa på! Kramar


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-05-27, 09:21:15 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Svar: OK, ja det aterstar att se. Jag gick upp 0,1 kg förra veckan (eller pa 1,5 vecka, hade inte nagon vag förrän nu). Men det är jag nöjd med ända, eftersom min matsituation sett sadär ut de senaste dagarna. Men nu ska jag skärpa mig igen! Man far väl lov att äta lite sämre när det är semester?



Tack! Vi har haft det jättebra pa semestern. Är fortfarande ledig, sa det är skönt. Nu ska jag slappa ett par dagar, det ska bli skönt =)


Ellen - ellastankar.blogg.se
PUBLICERAT: 2010-05-28, 17:39:17 | URL: http://ellastankar.blogg.se/

Later inte sa kul. Fragar samma som Pärlan här ovanför, har det tagit slut med sambon? Om du inte vill berätta sa är det helt ok. Men det var sa jag förstod det utifran texten i alla fall. Ha det bra i vilket fall som helst, och kämpa pa med maten och vikten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: